رانندگی ایمن نیاز به داشتن تجربه و مهارت و همچنین داشتن اطلاعات کافی از قوانین و مقررات است

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

مرگ کودک ۱۲ ساله در روستای زاغه همدان در اثر تصادف

در تصادف عصر چهارشنبه (۲۹ خرداد) در روستای زاغه همدان راننده خوردوی کشنده ماک با سرعت از کوچه‌های این روستا در حرکت بود که با یک پسر بچه ۱۲ ساله که مشغول بازی با دوستانش بود برخورد کرد.

پسر بچه در دم فوت کرد و علت این تصادف بی توجهی راننده خودرو و سرعت غیر مجاز بود.

سرهنگ عزیزی رییس پلیس راه استان همدان با اعلام این خبر گفت: از ابتدای امسال در این روستا ۲ مورد تصادف منجر به فوت و ۴ مورد تصادف جرحی داشته ایم که در همه آن‌ها رعایت نکردن سرعت مجاز و مناسب علت تصادف بود/ باشگاه خبرنگاران جوان


۳۱ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۲۶ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
ali haghighat
شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۱۸ ب.ظ ali haghighat
برخورد مرگبار پیکان و پژو در همدان

برخورد مرگبار پیکان و پژو در همدان

روز پنج شنبه هفته گذشته،در یک سانحه رانندگی در محور همدان ـ اسدآباد یک مرد 54 ساله کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.


سرهنگ "جمشید باقری" فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اعلام این خبربه سایت پلیس گفت: در پی گزارش یک فقره تصادف فوتی در محور همدان ـ اسد آباد به مرکز فوریت های پلیسی 110، بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری 17 همدان برای بررسی به محل اعزام شدند.

 در بررسی های مقدماتی مشخص شد، یک سواری پیکان با یک  سواری پژو 405 برخورد کرده که در نتیجه آن، سرنشین سواری پژو که مردی 54 ساله بود در محل فوت و 2 مصدوم سواری پژو نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

برابر اعلام کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه خواب آلودگی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از جانب راننده سواری پیکان اعلام شده که با ورود به لاین مخالف با سواری پژو برخورد کرده است.
۰۴ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali haghighat